Šta muškarci mrze u seksu?

Baš kao i ženama, i muškarcima puno toga smeta u seksu. U jednom kanadskom istraživanju otkriveno je da im smetaju konkretne stvari, poput izbegavanja oralnog seksa i eksperimentisanja. Muškarci ne razumeju zašto žene beže od nekih stvari u seksu i ponekad misle da to namerno rade da bi ih naljutile. Šta to, dakle, muškarci ne vole kada je reč o seksu?

Seks samo u mraku

Budući da su muškarci vizuelna bića, njima je važno da gledaju svoju partnerku tokom seksa, ali i sam čin. Nažalost, mnoge žene vole da rade to samo u mraku. 'Najviše mrzim kad za vreme seksa u sobi mora biti mrak. Ne razumem zašto žene ne vole svetlo. Kad ništa ne vidim i kad nju ne vidim, to mi smanjuje zadovoljstvo', izjavio je 24-godišnji Karter, a s njim se složila i većina drugih ispitanika. Žene obično žele mrak jer su nesigurne u izgled svoga tela.

Izbegavanje oralnog seksa

'Ona zna da ja obožavam kada me oralno zadovoljava, ali radi to jako retko. Pokušao sam da razgovaram s njom o tome, ali njoj je neugodno. Nedostaje mi oralni seks', istaknuo je 32-godišnji Valter. Njegov problem dele i brojni drugi muškarci čije partnerke izbegavaju oralni seks. Razlozi za to su brojni, ali najčešće im se ne sviđa ako muškarci 'tamo dole' ne održavaju savršenu higijenu. Ima i onih žena koje oralno zadovoljavanje muškarca doživljavaju kao poniženje.

'Ne' eksperimentisanju!

Pokazalo se da muškarcima smeta i kada žene ne žele da eksperimentišu u seksu. 'U vezi sam već tri godine i seks je postao rutina pa bih hteo malo da eksperimentišem, ali moja devojka ne želi. Već smo puno razgovarali o tome, ali ona ne želi ni čuti za to. Ja mislim da bi nam malo novina u seksu jako dobro došlo', priznao je 36-godišnji Robert. Neka istraživanja su pokazala da se određene žene boje eksperimentisanja jer misle da će tako postati perverzne. Obično je to problem vezan uz uverenja o seksualnosti usađena još u detinjstvu.

Nedostatak spontanosti

'Seks s većinom mojih devojaka uglavnom je bio isplaniran. Na početku veze bude spontanosti, ali se to onda izgubi. Stvarno ne razumem zašto je ženama problem recimo, na seks na brzaka usred belog dana. Šta ima loše u tome?!', zapitao se 28-godišnji Stjuart. Takve probleme imaju i brojni drugi muškarci koji ne shvataju da žene drugačije rezonuju o seksu.

Нема коментара:

Постави коментар