Rečenice koje izluđuju muškarce

Postoje izvesne rečenice koje izluđuju muškarce. "Hajdemo u kupovinu", jedna je od njih, jer to obično podrazumeva beskonačno obilaženje prodavnica, razgledanje izloga i besomučno isprobavanje garderobe. „Isti si tvoj otac“ je druga, a sledeća, još ubojitija, glasi: „Isti si moj otac“. Pročitajte kako još možete da rečima „dokusurite“ vašeg izabranika.

1. BUDI MUŠKO

Ništa nije tako uvredljivo kao ovaj iskaz. Njime otkrivate šta stvarno mislite o njemu. Čak iako ovo izgovorite u afektu, on dugo neće moći da se oporavi.
Stepen uvrede: 5

2. MOJI ŽELE DA TE UPOZNAJU

Ovo može da znači samo dve stvari: ili mu vi saopštavate da je vaša veza postala ozbiljna ili se od njega očekuje da dođe na posmatranje pod porodičnim mikroskopom.
Stepen uvrede: 4

3. UMORNA SAM

To znači da nema ništa od seksa. Međutim, ako probate da se izvučete na glavobolju, a ona vam ponudi „aspirin“, šta ćete onda?

Stepen uvrede: 3

4. MOJ BIVŠI JE TO RADIO DRUGAČIJE

Ovo je prilično nizak udarac. Nema načina da posle ovoga povrati svoje samopouzdanje.

Stepen uvrede: 5

5. O ČEMU RAZMIŠLJAŠ?
Žene su radoznala bića. One žele da znaju svaku misao svog muškarca, osećanje, slutnju... Muškarci, s druge strane, ne vole da diskutuju o svom duhovnom životu i da ga raščlanjuju na sitne detalje.
Stepen uvrede: 2

6. JE L' MISLIŠ DA JE ONA LEPA?
Ako kaže ne, znate da ne govori istinu, što može da izazove raspravu. Ako kaže da, šta ćete onda? Neka je pitanja bolje prećutati.
Stepen uvrede: 3

7. JE Ll' PRIMEĆUJEŠ NEŠTO NEOBIČNO NA MENI?

Naravno da je muškarac koji ne primeti iz cuga vašu novu frizuru muškarac u neprilici. Ali muškarci su to što jesu zato što im vaša frizura nije najvažnija stvar na svetu. Bolje je da se ne nervirate jer se on već iznervirao zbog tog pitanja.
Stepen uvrede: 1

8. MOJA DRUGARICA SE UDALA

Ova informacija samo naoko zvuči bezopasno, ali pošto vi znate, i on zna, da vest u stvari glasi, „kad ćemo se mi venčati“, ne treba da vas čudi ako ta lepa vest izazove njegov kontranapad.
Stepen uvrede: 4

9. MORAMO DA RAZGOVARAMO
Sasvim je jasno da od ove rečenice svaki muškarac može da utrne od straha. Šta ga sad čeka? Duga rasprava o tome kako vas zapostavlja? Jedina rečenica gora od ove jeste pitanje, "da li misliš da sam debela". Tu ni njemu ni vama nema pomoći

Stepen uvrede: 3

Нема коментара:

Постави коментар