Najbolje fore za muvanje! Deo PRVI

Ne znamo kako nam je u silnim epovima o muvanju devojaka ova tema do sada promicala, ali zahvljujući velikom broju čitalaca koji su nam skrenuli pažnju da bi morali jedan tekst posvetiti samo tome, evo čisto praktičnog priručnika pod naslovom NAJBOLJE FORE ZA MUVANJE! Pročitajte, isprobajte u praksi, javite nam šta je upalilo, šta nije i obavezno podelite sa nama neke svoje PROVERENE FORE.

Imao sam užasan dan, ali me uvek oraspoloži osmeh predivne žene. Možeš li se osmehnuti za mene?

Zašto bi čekala na moj poziv do sutra, kad možeš da prespavaš kod mene?

Žrtvovao sam svoje dostojanstvo da ti priđem. Najmanje što bi mogla da kažeš je DA.

Znaš kako neki muškarci brojnim skupim automobilima pokušavaju da sakriju svoje komplekse? Pa.. ja čak i nemam auto.

Znam sjajan način da ubijemo dosadu na deset minuta.

Deluješ kao da bi ti prijao jedan seks na brzaka.

Vau.. A mislio sam da ja dobro izgledam!

Žena lepa kao ti zaslužuje muškarca bogatog kao ja.

(Dodaš joj piće.) Popij ovo pa mi se javi kad budeš spremna.

Sladak pas. Daš mi njegov broj telefona?

Veruješ li u seks pre prvog sastanka?

Veruješ li u seks na prvi pogled?

Svim silama se borim sa potrebom da te učinim najsrećnijom ženom na svetu ove noći.

Moj magični časovnik kaže da večeras ne nosiš gaćice. (Ako kaže – Nosim!) Prokletstvo, izgleda da mi sat žuri 15 minuta.

Izvini, da nismo išli u različite škole zajedno?

Da li bi ti smetalo da zevam u tebe umeto po klubu?

Jebi me ako grešim, ali zar se nismo već upoznali?

Zbog tebe sam toliko nervozan da sam zaboravio svoje uobičajene fore za muvanje.

Mogu li ti kupiti piće? Obećavam da ću ti zbog njega izgledati lepše.

Нема коментара:

Постави коментар